tekan dan pilih

✿◕ ‿ ◕✿ pilih dan click DI ATAS ✿◕ ‿ ◕✿

time


HEY! pkembgan tbaru!!

get this widget here

kalau suke like la :)

nuffnang

Sunday, 4 September 2011

jin notty : yang jahat itu baik,yang baik itu jahat



x smestinya yang jahat itu,yang notty tu jahat selamanye.execpt setan jela.x kan manusia bole berubah jadi setan plak.da tuhan jdkan kite manusia,manusia la ,lau baik,kita ni ckop tak macam nabi muhammad ? :)


 ish x bek ckp cm tu.sekiranya dye "pondan" "lesbian""gay""pengkit" n bosia ke pe ke..yang buruk2 la en,


knpe kita ni manusia suke sgt nak bercakap kelemahan orang yang macam ni? um pkir blek,kita ni perfeck ke??korang tahu x? orang yang ketegori atas tu la kan,diaorang tak kesah kite nak ckap pe sbb mmg diaorg rase diaorang teruk.korang x perlu nak rasa jijik ngn orang2 cm ni.klau korang baik,korang tolong la..kita ini hidup bermasyarakat.jangan la memandang hina orang yang mcm ni.klau korang bijak,pandai cuba korang masuk ke dunia diaorang.knape dorang cam tu,bukan "pengaruh" ok.korang cuba pikir,lau jd kat anak2 korang ke family korang ke.korang x rase malu ke cm dorg jd.korang tau x diaorang ni perlukan dorongan n nasihat dr masyarakat kite,bukan asik nk myumpah n menghina.dorang ni sebenarnya baik.so kita ubahlah diaorang ke jalan benar.klau nak generasi akan dtg kita hidup sehat n sempurna :) jangan kata diaorang teruk! nanti jadi teruk la mereka! tengok diri kita dulu cukup ke sihat manusia budiman. sekian

No comments:

Post a Comment

aip!COMMENT LA! :)