Jenis fabrik yang sesuai

terdapat pelbagai jenis fabrik yang anda perlu tahu.tetapi biarlah fabrik tu sesuai dengan baju apa yang kita hendak pakai.lagi satu jangan tengok baju dalam hamba model pakai cantik tapi time kita pakai tak cantik.kita perlulah memilih jenis fabrik dan fesyen yang sesuai dengan ciri-ciri bentuk badan kita juga.iaitu : (sumber gambar dr google)


KURUS DAN TINGGI

Pemilihan
Corak fabrik:besar
Warna :lembut dan terang

KURUS DAN RENDAH

Pemilihan 
Corak fabrik :sederhana besar
Warna:lembut dan terang

GEMPAL DAN RENDAH

Pemilihan 
Corak fabrik : sangat kecil
Warna :gelap dan sejuk

GEMPAL dan TINGGI

Pemilihan 
Corak fabrik :kecil
Warna :gelap dan sejuk


Kalau nak nampak KURUS pilihlah warna gelap atau corak yang kecil.boleh jugak baju yang tak berapa kembang.tak pon pilih je princes cut LG x nampak gemuk macam ni 👇









No comments:

Post a Comment

sebarang pertanyaan bolehlah ke ruangan ini

HEY! pkembgan tbaru!!

get this widget here